lunes, 6 de junio de 2011

SENSE FRONTERES

Aquest llibre no té fitxa técnica per una qüestió, que es que aquest llibre, explica totes les aventures que ha passat el narrador, Albert Casals.


SINOPSI:


En el primer llibre, "El món sobre rodes" us vaig explicar d´un nen que tenia ganes de veure món i que es disposava a empendre l´aventura més gran que havia viscut mai. Ara em diuen que ja no sóc tan nen (encara que jo segueixi comportan com tal) i no tot és com abans: he estudiat dos anys de Filosofia, he acceptat que també és possible viure aventures acompanyat..., i continuo decidit a no desaprofitar ni un sol instant de la felicitat al dia. Les meves ganes de veure món també s´han mantingut intactes i m´han portat a rodar per tres continents més: Amèrica, Àfrica i Àsia. Així que després d´aquests dos anys plens de felicitat, de viatges i d´experiències noves he decidit que tot això no podia quedar només en el meu record: ha arribat el moment que torneu a sentir alguna cosa d´aquell noi ´boig de cabells blaus i cadira de rodes que espero que no hagueu oblidat.


OPINIÓ PERSONAL:


Aquest llibre no me l´habia recomenat ningú, encara que jo si que ho faria. Aquest llibre l´he triat només perquè havia sentit a parlar molt, tant d´aquest com del primer. I com que tothom en parlava jo vaig pensar que si tothom en parlava seria per alguna cosa, i per això me l´he llegit.


No hay comentarios:

Publicar un comentario